Kardeşlerim 7. Bölüm

  Приказа 8,037,805

KARDEŞLERİM

Пре 10 дана

7.Bölüm Özeti:
“Biraz umut ekmiştim şuraya, söküp atmışlar usulca…”
Nebahat şantajıyla Akif’i alt edeceğini düşünürken, Akif Nebahat’ı ters köşe yapma planları içindedir. Suzan’ın düşmesiyle yaşanan beklenmedik sonuç Harika’nın annesinin geçmişiyle ilgili yeni bir şey daha öğrenmesine sebep olur. Kadir’in Süsen’le olan arkadaşlığı, Melisa’ya hayal kırıklığı yaşatırken; Berk, bunu fırsata çevirmeye çalışır. Nebahat, Akif tarafından oyuna getirilince yaşadığı öfke dönülmez sonuçlar doğururken, Asiye’yi bekleyen felaket herkese büyük korku yaşatır.
Kardeşlerim kanalına abone olmak için; bit.ly/3oKfCa7
Tek dertleri hayat mücadelesi olan dört kardeşin iç burkan, sevgi dolu hikâyesi…
Başrollerini Celil Nalçakan, Halit Özgür Sarı, Cüneyt Mete, Fadik Sevin Atasoy, Ahu Yağtu ve Simge Selçuk’un paylaştığı Kardeşlerim, herkese ve her şeye rağmen kopmayan, düştükçe birbirine tutunup yeniden ayağa kalkan gençlerin umut dolu öyküsünü ekrana getiriyor.
atv resmi RSpost kanalına abone olmak için; bit.ly/2Pddn3r

Коментара
KARDEŞLERİM
KARDEŞLERİM Пре 7 дана
Trendlerdeyiz ♡
C .H
C .H Пре 14 сати
@Melis evet yaaaaağ
Funda Yilmaz
Funda Yilmaz Пре 18 сати
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️⚫
Funda Yilmaz
Funda Yilmaz Пре 18 сати
PK eklenti yükleme için çok nlnsmalfsgsbdbbbjdmksmbsbvsbbsgbsvsshsms ♥️🔥 ve bir daha hiç bir zaman dilimi ve bir
moon light
moon light Пре дан
Haketdiyiniz yerde admin❤️😉
Funda Yilmaz
Funda Yilmaz Пре дан
Gönderenen sonunda da konusunda bir daha hiç bir zaman dilimi ve bir daha asla bir şekilde bir daha 🇭🇰🇭🇰🇭🇰🇭🇰
Şenol Çevi
Şenol Çevi Пре 11 минута
ayn zaten şarkıyıda asiye söyldiii
İlayda Zeynep CENGİZ
İlayda Zeynep CENGİZ Пре 16 минута
Bu harika ne iki yüzlü ama yanlız kalınca oğulcanı arıyor okula gidince hiç bişey olmamış gibi ondan utanıyor
Zaki Mazid
Zaki Mazid Пре 54 минута
Herkes burcunu yassin
Zaki Mazid
Zaki Mazid Пре 54 минута
Kova benimki
Tuana555
Tuana555 Пре 2 сата
1:53:29 da aybike çevrimiçi diyo ama telefonu daha yeni açıyoo🤨🤨🤔
Dilara Aslan
Dilara Aslan Пре 3 сата
1:19:13 cok komik ogulcan bu tip ne 😂
Bəhruz
Bəhruz Пре 3 сата
KARDEŞLERIM
Bəhruz
Bəhruz Пре 3 сата
KARDEŞLERIM
Bəhruz
Bəhruz Пре 3 сата
KARDEŞLERIM
Bəhruz
Bəhruz Пре 3 сата
KARDEŞLERIM
Bəhruz
Bəhruz Пре 3 сата
Oha 8 milyon bakmis ama abone olmamışlar ALLAH belalarını vermesin
Harika ve Oğulcan
Harika ve Oğulcan Пре 47 минута
bazıları sevmese bile gelip kötü yorum yapıyor o yüzden 8 milyon
Seda nur Taştekin
Seda nur Taştekin Пре 4 сата
1:50:39 bu benle abim değilmiyiz🤷‍♀️🤷‍♀️
daph
daph Пре 4 сата
HARİKA COK İGRENCSİN
Seda nur Taştekin
Seda nur Taştekin Пре 5 сати
1:14:00 fsfsgdgsgsh 1:18:43 ay ölücem gdgsgdgsgshdhdhdhdh😂😂😂😂😅
Blue Angel
Blue Angel Пре 5 сати
Ogulcan 😂
Songul Kurt
Songul Kurt Пре 5 сати
Bence Şengül çok kötutur.
ix2lil i
ix2lil i Пре 6 сати
2:10:11 🛑please someone tell me what the name of the music here🛑
Fısır Fısır
Fısır Fısır Пре 7 сати
Ya kadirin süsenle olmasini isteyen bi tek benmiyim );)
Buket Bal
Buket Bal Пре 7 сати
Abi şu "ASDOR" aşırı iyi değil mii...
soso Taha
soso Taha Пре 7 сати
1:17:35 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Turkan Sadiqova
Turkan Sadiqova Пре 7 сати
Hər uşağın sevib sevilmək haqqıdır.
Saliha Akça
Saliha Akça Пре 7 сати
Ya inanmıyorum. Daha dün başladım bu diziye bu kadar ağlamak yeter ya. Sanki dizini içindeyim ve ben oynuyorum. Karakterlerde bazı noktalarda kendimi görüyorum. Ve ayrıca sonu çok fenaydı yas baya ağladım. Asdorrr
Buz Parçası
Buz Parçası Пре 7 сати
1:19:10 en komik sahnelerden biri sgandhfjdifgsigsfgifsiyfs
seiom jvony
seiom jvony Пре 8 сати
Oğulcan’ın Aleykümselam demesi varya doruğa ben öldüm orda
Havva
Havva Пре 8 сати
iki günde 7 bölüm bitirdim be , müq dizi
betül yılmaz
betül yılmaz Пре 8 сати
Eğer dizide sürekli reklam çıkmasından nefret ediyorsanız çözüm var ! : Diziyi sona alın sonra tekrardan başlatın işte 0 reklam ☺️🤝
betül yılmaz
betül yılmaz Пре 8 сати
@seiom jvony bu saatte aktif misin kwkxkskskss
seiom jvony
seiom jvony Пре 8 сати
En sevdiğim gün çarşamba çünkü… Sonraki gün pazar slkslzndkcndlx
-Edits Turkey -
-Edits Turkey - Пре 8 сати
Şu en başta çalan jenerik şarkısını her dinlediğimde ağlıyorum nedenini bilmeden , "Anne ne olur konuş benimle en azında rüyamda ." Derken içim burkuldu.
{GÜLDEREN}
{GÜLDEREN} Пре 9 сати
Allah bu diziye arka sokaklar ömrü versin
Havva
Havva Пре 8 сати
Amiiin
Rami Madatli
Rami Madatli Пре 9 сати
Asiyenin iki dişinine ne olmuş
Hanife demir
Hanife demir Пре 9 сати
Yanlız fena vurdu nebad akife çok büyük bir darbe🤨
NAMNA NUR
NAMNA NUR Пре 9 сати
Bu doruk daha yeni kıskanıodu harikayı nasıl 3 günde unutuyor
{GÜLDEREN}
{GÜLDEREN} Пре 9 сати
1:14:21 haha AsDor❤️
Cansu Birdal
Cansu Birdal Пре 9 сати
Asiye♥️Doruk bu ikiliden klip gelsin istermisiniz? Ben çok istiyorum... Buarada gün gün geçtikçe daha çok etkiliyor bu dizi beni
R Sby
R Sby Пре 10 сати
Her bolum dram yaaa hep mi aglicaz biz boyle
BEYZA KAYA
BEYZA KAYA Пре 11 сати
yeter ya şu kardeşlere bi karışmayın artık onlar mutluluğu hak etmiyolar mı?
kdkd d
kdkd d Пре 11 сати
Mazlum: Olum ben senin ciğerini biliyorum lan Kadir: İyi halt ediyorsun mazlum
Rzazadə Cavid
Rzazadə Cavid Пре 11 сати
TR3ND
abdurrahman saraç
abdurrahman saraç Пре 12 сати
ben bir şey söylemek istiyorum videonun 59:45. saniyesine dikkat edin kenan geliyor
abdurrahman saraç
abdurrahman saraç Пре 12 сати
ve sank biraz genç gibi suzan ve harika da öyle
Duygu
Duygu Пре 12 сати
Nobody: Akif: ben dişimle tırnağımla buralara geldim
dOruK'uN aSiyEsİ
dOruK'uN aSiyEsİ Пре 12 сати
Müq
Elif Ozen
Elif Ozen Пре 12 сати
En sevdiğim gün çarşamba çünkü… Sonraki gün pazar slkslzndkcndlx
Xedice Memmedova
Xedice Memmedova Пре 12 сати
Abi AsDor tam ergen ilişkisi ya))
C .H
C .H Пре 13 сати
02:08:30-dan sonrası intahar sebebi😂
Harry Banner
Harry Banner Пре 13 сати
Kardeşim bırakın bunu.Adamlar ne yapıyor siz hala holding üzerine dizi çekiyorsunuz...
Sueda Yilmaz
Sueda Yilmaz Пре 14 сати
nebahat'a bayildim ya
Elif Kln
Elif Kln Пре 14 сати
Hiç bişye ağlamadım şuana kadar kenan ölck ya ağlıcam ha ldldöldpsldj
öznur argın
öznur argın Пре 15 сати
Kardeslerim dizisini sevenler cabukkk beğensin 👇👇👇👇👇
Nisa Ayata
Nisa Ayata Пре 15 сати
doruğun asiyelere gittiğinde hep asiyeye bakıp bişey söylemesi
Ebu
Ebu Пре 15 сати
Soba kullananlar yatarken söndürün şu sobaları be
kliplerim
kliplerim Пре 15 сати
Kardelsr orda onlar gibi yemek yiyemiyoken Şengül lerr nasi orda rahatça yemeklerini yiyebiliyorlar gerçekten anlamıyorum yazik o çocuklara😔🥺
Elif Ozen
Elif Ozen Пре 16 сати
Ömer’de ağızına geleni sayıyor ondan sonra «özür dilerim abi» diyor mal😂
Aneliya Stefanova
Aneliya Stefanova Пре 16 сати
😍😍😍😍😍😍😍
öznur argın
öznur argın Пре 17 сати
Asdoru sevenler cabukkk begensin👇👇👇
Rümeysa Demiralay
Rümeysa Demiralay Пре 17 сати
Yaaa her şey iyi hoş neden asiyenin sesiyle bu kadar çok oynamışlar
Elyar Ceferov
Elyar Ceferov Пре 18 сати
Ne gozel bir kino
Гулжан Чарыева
Гулжан Чарыева Пре 19 сати
Harikanin guzelligini bi tek ben mi farkedyorum
Harika ve Oğulcan
Harika ve Oğulcan Пре 19 сати
bence çok güzel😍
GENAWAL PUBG MOBİLE
GENAWAL PUBG MOBİLE Пре 20 сати
Atiff Güze,l Yalan Söylüyor
Sena Aykurt
Sena Aykurt Пре 20 сати
Berk sen nesin aşk 101 ışıl mı
Qerejdax Sare
Qerejdax Sare Пре 20 сати
Nebahat helal olsun sana harikasın böyle devam kim tutar seni 💯💯💯💯❤️❤️❤️
Sena Aykurt
Sena Aykurt Пре 20 сати
Melisanın arkadaşının isteğini kabul etmemiş olması 10/10 arkadaşlık
S U L T A N
S U L T A N Пре 20 сати
english subtitles !
Tuğçe Kılıç
Tuğçe Kılıç Пре 20 сати
Kadir Süsen istiyoruz
seva kalantarli
seva kalantarli Пре 21 сат
Asiyenin ve Doruğun birlikde olmasını istemeyen bir ben miyim¿😅
Zeynep eda EŞGÜL
Zeynep eda EŞGÜL Пре 21 сат
Harika sana soyluyorum isminle tirnaginin ucu kadar uyuşmuyorsun
hoiy vinosa
hoiy vinosa Пре 21 сат
için telefonu elimden bırakamıyorum o kadr güzell...
timeforlyrics
timeforlyrics Пре 22 сата
Berk kendi de anlamadan Aybükeyi kıskandırmaya çalışıyo
KD OMEGA
KD OMEGA Пре 23 сата
kız daha 16 yaşında. ama cidden çok iyi
hoiy vinosa
hoiy vinosa Пре 21 сат
1:23:37 Emel bile anladı bir asiye anlamadı ( tabii diğerleride) kxxosm 😏
Şeyma Şenyüz
Şeyma Şenyüz Пре 23 сата
süsan ın evinin sana bir sır vereceğimindeki ev olduğunu tek ben farketmedim sanırım
Selcan Bayramova
Selcan Bayramova Пре дан
2:16:37 sahne kırgın ciceklerdeki sahne
Harika ve Oğulcan
Harika ve Oğulcan Пре 19 сати
senaristleri aynı o yüzdendir
btsli ramen
btsli ramen Пре дан
talya'nın sesi mükemmel
btsli ramen
btsli ramen Пре дан
bruh moment: burası baya evmiş yha
Dicle -
Dicle - Пре дан
Ya arabada adam dövmek nedir çekecelsin arabayı sağa inecek sın sonra ağzını burnununu kırıp yolun kenarına atıp gidecen son...
melisa ve arkadasları
melisa ve arkadasları Пре дан
Bi sahnede doruk üzülse asiye destek olsa
Edanur Kılıç
Edanur Kılıç Пре дан
AsDor 🥰🤧💓
Ayşe Zeybek
Ayşe Zeybek Пре дан
Süsen ile kadir harcanmamalı...
Blackpink_fan_girl
Blackpink_fan_girl Пре дан
♧︎︎︎★𝑨𝒔/𝑫𝒐𝒓 𝑺𝒂𝒉𝒏𝒆𝒍𝒆𝒓𝒊𝒏𝒊 𝒂𝒓𝒕𝒅𝜾𝒓𝜾𝒏( ᴘʟᴇᴀsᴇ )❤︎♫︎
İklime naz Ünser
İklime naz Ünser Пре дан
Ben hala Harika ve Ömer'in kardeş olmasına inanamıyorum
Yağmur
Yağmur Пре дан
Doruuuuk ❤️❤️❤️❤️
Zeynep Sıla
Zeynep Sıla Пре дан
1:15:05 tavsan kani cay mi neee xjxnfnfnxhchjfjf su gibi cay o ya
Sinan Özkaya
Sinan Özkaya Пре дан
Ee bu gökselin sesi😂
Lorena S.
Lorena S. Пре дан
Su asiyeye bi diş takın ya
Hanifi Akdeniz
Hanifi Akdeniz Пре дан
1:23:37 Emel bile anladı bir asiye anlamadı ( tabii diğerleride) kxxosm 😏
Nurcan Sökel
Nurcan Sökel Пре дан
Şarkı söyledikleri sahneyi başa alıp alıp izleyen tek benmiyim😔Tüylerim diken diken
Xeyale Qenberli
Xeyale Qenberli Пре дан
Ogulcan 4N1K'da oynarkende boyle komik biriydi yaş olmus 28 hayla oyrenci rolunda
Ceren Demir
Ceren Demir Пре дан
1:21:38 Sbsv😦
Can Demirel
Can Demirel Пре дан
Çok güzel
Sinan Özkaya
Sinan Özkaya Пре дан
O deyil de ben bu berk bu Ömere düşüyorummmm🤭🤭🥵🥵🙃
alxan nayibov
alxan nayibov Пре дан
Bu nasıl bi film yaaa , Çok güzel diyilmi🥰
Begimay Zalkarbekovna
Begimay Zalkarbekovna Пре дан
Ama Kadirin Susni kullanması doğru değil (Susan için üzülüyorum 😥,)
egemen fb
egemen fb Пре дан
Melisa çok çirkin bir kız degilmi ya niye başrol olabiliyor
Betül Demirdelen
Betül Demirdelen Пре дан
Asiyenin sesi iğrenç msjxbdjhd
Nermin Mehsimova
Nermin Mehsimova Пре дан
2:06:10 🤣🤣🤣 tf Allah kahretsin
Medine Muhammedowa
Medine Muhammedowa Пре дан
Berk kimden hoslaniyo ben anlamadim🤔
Özge Önsöz
Özge Önsöz Пре дан
Nobady : Akif : Allah bağışlasın hık demiş teyzesinin burnundan düşmüş ğhğığhğğığgğ
Medine Muhammedowa
Medine Muhammedowa Пре дан
Ben anlamadim simdi berk kimden hoslaniyo🤔
Rahaf Abu ajwa
Rahaf Abu ajwa Пре дан
أول عربية٠
Nehir Toraman
Nehir Toraman Пре дан
1:23:37 bence Emel doğru dedi😅🥰asdor❤️🥰
Liya Garcia
Liya Garcia Пре дан
Asiyeyi seslendiren kişi keşke kendi sesine benzeseydi ya
Begimay Zalkarbekovna
Begimay Zalkarbekovna Пре дан
1:12:50 ........ sahnesinde Doruk sevgilisinin ailesi ile (abileri ile ) tanışmaya geldiği gibi oldu bana yaa😂😂😂
Hayat Ölüm
Hayat Ölüm Пре дан
Bizip tenefüsler 15 dakka bunlarınki 1.50 saat
Berfin Acar
Berfin Acar Пре дан
Berkin sesi dublaj gibi değil mi? Bir tek bana öyle gelemez
Kardeşlerim 8. Bölüm
2:21:57
KARDEŞLERİM
Приказа 4,8 мил
Camdaki Kız | 1. Bölüm
2:41:56
Camdaki Kız
Приказа 6 мил
Zašto Rusi gomilaju vojsku na ukrajinskoj granici?
2:49
Al Jazeera Balkans
Приказа 116 хиљ.
DON XHONI - MAFFIA
2:49
DON XHONI
Приказа 2,2 мил
Kardeşlerim 6. Bölüm
2:36:56
KARDEŞLERİM
Приказа 7 мил
Teşkilat 6. Bölüm
2:08:40
Teşkilat Dizisi
Приказа 1,4 мил
Kardeşlerim 1. Bölüm
2:11:22
KARDEŞLERİM
Приказа 2,1 мил
Kardeşlerim 5. Bölüm
2:28:54
KARDEŞLERİM
Приказа 7 мил
Kardeşlerim 1. Bölüm @KARDEŞLERİM
2:11:22
atv
Приказа 6 мил
Kardeşlerim 3. Bölüm
2:26:27
KARDEŞLERİM
Приказа 6 мил
Gönül Dağı 22. Bölüm
2:37:15
Gönül Dağı
Приказа 523 хиљ.
Kardeşlerim 2. Bölüm
2:14:32
KARDEŞLERİM
Приказа 4,7 мил
Hercai 67. Bölüm
2:43:34
Hercai
Приказа 1 мил
Zašto Rusi gomilaju vojsku na ukrajinskoj granici?
2:49
Al Jazeera Balkans
Приказа 116 хиљ.
DON XHONI - MAFFIA
2:49
DON XHONI
Приказа 2,2 мил
Na večeri kod: Bojan Vasković / sezona 2 / ep7
54:49
RTS Šou program - Zvanični kanal
Приказа 170 хиљ.
TEODORA X MC STOJAN - VOLI ME, VOLI ME (OFFICIAL VIDEO)
2:56
IDJVideos.TV
Приказа 2,8 мил
Rich Jail vs Broke Jail/ 16 Funny Situations
12:05
WooHoo WHOA
Приказа 11 мил
Aca Lukas - Hotel (Official Video 2021)
3:13
Aca Lukas
Приказа 2,2 мил